Dôležité informácie

PODMIENKY PRE ROZVOZY 

PROSÍME O DODRŽIAVANIE PRAVIDIEL, BUĎME ZODPOVEDNÍ A OHĽADUPLNÍ

POPROSÍME, ABY STE POUŽÍVALI RÚŠKO A JEDNORÁZOVÉ RUKAVICE 

V DEBNIČKE PRAVIDELNE VŠETKO DEZINFIKUJEME 

PRI KAŽDOM DORUČENÍ VÁM ZAVOLÁME, ABY STE SA PRIPRAVILI. 

PLATBY ZA DEBNIČKY:

-  BANKOVÝ PREVOD V ČASE DORUČENIA MUSÍ BYŤ DEBNIČKA UHRADENÁ 

- HOTOVOSŤ : POPROSÍME V OBÁLKE A PRESNÚ SUMU, ABY SME NEPRIŠLI DO KONTAKTU S PENIAZMI . 

Ako si objednám ?

Každú nedeľu do 20:00 hod: uzatvárame objednávky pre okresy Lučenec , Poltár a Rimavská Sobota, Veľký Krtíš

 

A to následovne

telefonicky : 00421 907 383 288

mailom: info@debnickanovohrad.sk

webe: www.debnickanovohrad.sk

fc: debnička novohrad

 

 

Rozvozy a ceny dopravy  : rozvozové dni sú štvrtok a piatok od 14:00 hod.  

Cena dopravy v meste Lučenec je 1,9,€

Cena dopravy okres Lučenec /všetky obce a prímestské časti / je 2,9 €

Cena dopravy okres Poltár vrátane mesta a všetkých obcí  je 3,9 €

Cena dopravy okresy Rimavská Sobota v Veľký Krtíš vrátane mesta a všetkých obcí  je 4,9 €

                                                        

Ako si môžete objednať svoju debničku a ako my ju doručíte?

Vopred-zložené farmárske debničky

Každý týždeň je debnička originál.

Zloženie debničiek určujeme my. Riadime sa predovšetkým sezónnosťou, ale tiež rozmarmi počasia a hlavne tým, čo práve naši farmári pozbierali a čo je potrebné ešte nechať na poliach dozrieť.

 U každej debničky si môžete prečítať aktuálne predbežné zloženie na daný týždeň na webe, alebo  Facebooku.

K vopred-zloženým debničkám si samozrejme môžete pridávať čokoľvek ďalšie z našej ponuky (mäso, mliečne produkty, zeleninu a pod.). Zloženie debničiek sa môže výnimočne zmeniť, aby sme Vám zabezpečili tú najvyššiu kvalitu zeleniny a ovocia od našich farmárov.

Ako si vymením položku v pred-zloženej debničke?

Chceme sa čo najviac prispôsobiť Vašim prianiam, a preto si môžete vymeniť 1 až 2 položky v aktuálnom zložení debničky za akékoľvek 1 až 2 položky zo zeleniny a ovocia aktuálne nachádzajúceho sa v danej debničke. Stačí, ak do poznámky v objednávke napíšete, ktorú položku či dve položky z Vami objednanej debničky si prajete vymeniť za akú 1 či 2 položky. V tom prípade Vám cenovo ekvivalentne pribalíme do objednanej debničky Vami vybrané položky.

Budem si musieť objednávať debničku každý týždeň?

Nie, nemusíte, každá objednávka je jednorazová. V prípade záujmu máte možnosť objednať si aj pravidelný odber. 

Skladané debničky

Pokiaľ si radšej skladáte debničku sami – jednoducho si jednotlivé farmárske produkty pridajte do svojho košíka . Minimálna hodnota skladanej debničky je 15 eur.

Snažíme sa, aby sme Vám ponúkli čo najširší sortiment farmárskych produktov. V prípade, že by ste nám chceli niektorý výrobok odporučiť, napíšte nám prosím na info@debnickanovohrad.sk a my sa vynasnažíme ho do ponuky zaradiť!

 Aký typ debničky si vyberiem ?

Debnička Novohrad má jeden typ debničiek:

  • Papierové recyklovateľné debničky, ktoré sú úplne zdarma 


Čas doručenia

Čas doručenia si vyberáte sami na začiatku Vašej objednávky uveďte do poznámky. Deň vopred Vám bude vždy e-mailom,  alebo formou sms zaslaný približný čas rozvozu. Nemusíte tak celý deň čakať a vyzerať šoféra – čas dovozu viete vopred. Pokiaľ nemôžete zaručiť, že bude v danom čase niekto doma, neváhajte nás kontaktovať - spolu určite niečo vymyslíme. Už totiž vieme, že je výhodné sa dohovoriť napríklad so susedmi, ktorí za Vás debničku prevezmú, alebo pokiaľ bývate v rodinnom dome, môžeme Vám nechať debničku na vopred dohovorenom mieste (na záhrade, pred garážou, pred dvermi, atď.)

Ak už vopred viete, že potrebujete dodať debničku napr. až po 17 hod., tak nám to prosím pripíšte do poznámky v objednávke - budeme sa snažiť všetko naplánovať tak, aby sme Vám vyšli čo najviac v ústrety. 

Preto Vám odporúčame vytvárať Vašu objednávku čo najskôr pred požadovaným časom dodania, aby časový interval doručenia, ktorý chcete, bol dostupný. 

Ako si môžem zmeniť svoj čas doručenia?

V prípade, že budete chcieť zmeniť čas doručenia, tak nás kontaktujte, urobíme maximum k Vašej spokojnosti.

Čo znamená vložiť poznámku pri objednávke a ako je táto informácia využitá?

Akékoľvek poznámky ohľadom doručenia, ktoré nám napíšete, nám pomôžu lepšie nájsť Váš byt či dom. Môžete nám napísať číslo Vášho domu, meno na zvončeku alebo dať podrobnejšie informácie o tom, ako Vašu adresu nájsť. Rovnako tak do svojej poznámky vkladajte prosím Vaše časové preferencie dodania alebo preferencie náhrady tovaru u debničiek (výmena maximálne 2 položiek z pred-zloženej debničky za iné želané položky).

                                              

Zrušenie, zmena a REKLAMÁCIA objednávky

Do kedy môžem zmeniť či zrušiť svoju objednávku?

Svoju objednávku môžete upravovať či zrušiť vždy najneskôr 24 hodín pred vybraným dňom doručenia. Je to z dôvodu, že viaceré produkty sú pre Vás zaisťované priamo u našich farmárov. V súčasnosti je to najkratší možný termín, v akom je možné zaistiť, aby sme Vám tovar mohli kompletne dodať.

Ako môžem zrušiť svoju objednávku?

Upraviť či zrušiť objednávku môžete sami. Stačí, keď nám napíšete, ako konkrétne si prajete objednávku upraviť/ že si prajete objednávku zrušiť. Kontaktovať nás môžete samozrejme aj na telefónnom čísle uvedenom vyššie alebo cez e-mail či podporu na živom chate. TIP: ak chcete mať prehľad o Vašich objednávkach, najskôr sa zaregistrujte a nakúpte ako prihlásený užívateľ. Potom môžete  vidieť svoje objednávky či ich editovať.

Ako môžem REKLAMOVAŤ objednávku?

Pokiaľ vo svojej debničke nájdete tovar, s ktorým nie ste spokojní (obité jabĺčko, stlačené paradajky a pod.), alebo tam nenájdete to, čo by sa tam malo nachádzať (omylom sme Vám niečo zabudli zabaliť) - stačí, ak daný tovar (celú objednávku) odfotíte a fotografie zašlete na info@debnickanovohrad.sk Do emailu popíšte, prečo ste s daným produktom nespokojní, a prečo by ste ho chceli reklamovať. Vzhľadom na to, že debnička obsahuje suroviny, ktoré relatívne rýchlo podliehajú skaze, prosíme Vás, aby ste si debničku vždy po prevzatí dôkladne skontrolovali a nedostatky reklamovali najneskôr 24 hodín po jej doručení. Ďakujeme! :)
 

Platenie za objednávku - ako môžem zaplatiť za svoj nákup?

Váš nákup môžete zaplatiť v hotovosti šoférovi pri prevzatí nákupu, alebo bankovým prevodom v tomto prípade musí byť uhradená ešte pred rozvozom min. 24 hodín.

Ak platíte v hotovosti - prosíme vás, aby ste pri preberaní objednávky mali pri sebe hotovosť (v prípade, že platíte v hotovosti), nakoľko dodatočne prevodom NIE JE možné platiť (peniaze by nám nabehli až po doručení tovaru). Samozrejme, ak chcete mať svoju objednávku vopred zaplatenú, môžete ju uhradiť kartou online (platí pre všetkých zákazníkov Veľmi pekne ďakujeme za pochopenie


 

Vaši debničkári